lunes, 4 de octubre de 2010

Montgai Màgic 2010

Voluntari que va canviar el llibre 3 cops! (foto Laia)
Magnífics voluntaris que van berenar de gratis, un parell de cracks juntament amb dos que van sortir al joc anterior.
Públic que rodeja l'escenari, mil gracies a tots els que ereu allà aguantant-me 1 hora! em va fer il·lusió especial veure entre el públic al Mag Lari i al Mago Isaac!!
No podia faltar la foto amb el Jaume, alcalde de Montgai.
Foto amb el Mag convidat, Javi el Mago, una actuació que va fer per pixar-se de riure.

FI de la fira amb els diplomes amb la gran companyia del Mag Marc i el seu ajudant Aitor, el Gerard de Set de màgia, i el meu partener i tècnic de so Eloy.

Espectacle Il·lusions a la Fira de Magia Montgai Màgic 2010.
Experiència inoblidable amb tots els companys mags.
Una fira plena de magia on disfruten tant els nens com els adults.

De la foto 2 a la 6 fotos fetes per algun membre de la família!!

Espero veure-us a tots al Montgai Màgic 2011!!!!!!!

1 comentario:

Fran dijo...

melanie, espectacular actuació la que vas fer a Montgai, et vaig votar com el mag que mes em va agradar, em vas encantar, segueix així perque vag riure moltíssim amb tot, no sabria dir-te el que em va agradar mes perque tot va ser al·lucinant.